2.11.2014

Aamuvalokuvat

Olen yli vuoden ajan dokumentoinut valon vaihtelua omassa kodissani. Joka lauantaiaamu, kun olen ollut kotona, olen valokuvannut sänkyni luonnon valossa. Kuvia ei ole lavastettu. Peitto, tyyny ja lakana on jäänyt paikoilleen sängystä noustessani. Samoin kamera on ollut jalustalla samassa paikassa ja kamera-asetukset olen pitänyt samoina. Tavoitteeni on ollut tallentaa kameraan aivan samanlainen kuva kuin aamunäkymä on ollut. Kuvasin näitä kuvia 20.10.2012 - 29.03.2014 välisen ajan.

Huomaan, että minulle sopii tämän tapainen sarjallinen pitkäjänteinen työskentely. Osa kuvista on nyt esillä House games -kotitaidenäyttelyssä.
House Games 2.-8.11.2014.
Puistokatu 16 as 6, Jyväskylä.
Näyttely on auki arkipäivinä klo 17-19, ja viikonloppuna klo 15-19.
http://housegamestriennial.blogspot.fi/



1 kommentti:

  1. Tämmönen asemointi on mun mieleen. Vaikka kuvia voi asetella eri tavoin, jännä miwten pienikin muutos voi rehdä ison vaikutuksen. Oli kivaa olla mukana oppia ottamassa printtauksessa.

    VastaaPoista